Plan tygodniowy – aktywność fizyczna

Plan tygodniowy – aktywność fizyczna

Kiedy ktoś Ci mówi, że nie dasz rady – udowodnij mu że dasz ! Motywacja w codziennym życiu jest bardzo ważna, jednak to dzięki zawzięciu i determinacji jesteś w stanie osiągnąć założone plany. Dlaczego zaczynasz od nowa w każdy poniedziałek? Innym wychodzi a Tobie nie i nie wiesz dlaczego ? Może to jest najwyższy czas aby zacząć zmiany w grudniu, wtedy w styczniu nie będziesz musiała nic zaczynać tylko kontynuować wdrażanie nowych nawyków żywieniowych.

Chcę Ci w tym pomóc, dlatego będę tworzyła te planery, które ułatwią Ci śledzenie Twoich postępów, pilnowanie wdrażania nowych nawyków i zmianę na lepsze!

Proszę Cie, ale tym razem nie odpuszczaj, weź się w garść i pokaż sobie i innym jak się zmieniasz, jak walczysz o lepszą wersję siebie. Zrób coś spektakularnego czym będziesz mogła się chwalić i motywować innych.

Wszystko jest możliwe, nie ważne w jakim momencie życia jesteś teraz, co do tego doprowadziło. Ważne co będzie za 2-3 miesiące, bo na przyszłość masz wpływ. Może tego lata nie będziesz chować się pod jednoczęściowym strojem tylko pokażesz to co w sobie wyrobiłaś i będziesz czuła się dobrze w swoim ciele !

Jeśli nie wiesz jak zacząć kup na początek jedną z moich gotowych diet która pomoże Ci zacząć – SKLEP

Plan do pobrania – klik

Artykuły Treningi

Nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poprzedni
Pieczone pierogi drożdżowe z kapustą i grzybami
Następny
Zaburzenia odżywiania – ANOREXIA NERVOSA